Kross A6
Dystans całkowity: | 13240.67 km (w terenie 3322.05 km; 25.09%) |
Czas w ruchu: | 604:20 |
Średnia prędkość: | 21.91 km/h |
Maksymalna prędkość: | 60.70 km/h |
Maks. tętno maksymalne: | 200 (100 %) |
Maks. tętno średnie: | 156 (78 %) |
Suma kalorii: | 46898 kcal |
Liczba aktywności: | 247 |
Średnio na aktywność: | 53.61 km i 2h 26m |
Więcej statystyk |
Praca
Wtorek, 28 czerwca 2011 | dodano: 28.06.2011 | Rower:Kross A6 | temp 15.0˚
dst24.00/0.00km
w01:00h avg24.00kmh
vmax0.00kmh HR /
Wyjazd o 5, powrót o 8 za tirem, głupota :/
Kategoria 000-050, Kross A6
Na działeczkę.
Piątek, 3 czerwca 2011 | dodano: 04.06.2011 | Rower:Giant XTC | temp 30.0˚
dst47.95/0.00km
w01:42h avg28.21kmh
vmax41.30kmh HR 138/170
Szybki wypad na działeczkę pomóc bratu w pracach porządkowych.
W drodze powrotnej podjechałem do Decathlona.
Kategoria 000-050, Kross A6
Regeneracja
Środa, 1 czerwca 2011 | dodano: 01.06.2011 | Rower:Kross A6 | temp 28.0˚
dst17.94/0.00km
w00:43h avg25.03kmh
vmax34.90kmh HR 119/144
Lekkie kręcenie czyli aktywna regeneracja.
Do Błonia do bankomatu i powrót, dokręciłem jeszcze kilka minut po okolicy.
Kategoria 000-050, Kross A6
Marianów
Poniedziałek, 30 maja 2011 | dodano: 31.05.2011 | Rower:Kross A6 | temp 28.0˚
dst34.00/0.00km
w01:17h avg26.49kmh
vmax0.00kmh HR 139/172
Na dwie minutki do Marianowa do Sabiny. Do Marianowa fajnie lekko z wiaterkiem, powrót ciężki;)
Kategoria 000-050, Kross A6
Praca
Niedziela, 29 maja 2011 | dodano: 29.05.2011 | Rower:Kross A6 | temp 18.0˚
dst24.50/0.00km
w00:56h avg26.25kmh
vmax43.20kmh HR 134/175
Do pracy mocno,
powrót spokojnie.
Kategoria 000-050, Kross A6
Reanimacja ścigacza
Wtorek, 17 maja 2011 | dodano: 17.05.2011 | Rower:Kross A6 | temp 15.0˚
dst33.50/0.00km
w01:15h avg26.80kmh
vmax46.80kmh HR 138/165
Drugi dzień staram się doprowadzić rower do ładu po niedzielnym maratonie. Rozebrałem rower na części pierwsze - błoto było wszędzie! Nawet pod łożyskami sterów, suport był dosłownie zapchany błotem, z rury sterowej wyciągnąłem całą kępę trawy:D Po umyciu i rozebraniu roweru okazało się, że muszę:
- wymienić okładziny w tylnym hamulcu, w przednim wytrzymały - te z przedniego przełożyłem do tylnego, a w przednim zamontowałem zapasowe kupione przed maratonem. Przy okazji znalazłem przyczynę wiecznych problemów z wyregulowaniem tylnego hamulca - wystarczyło podłożyć dwie podkładeczki między adapter, a ramę.
- wymienić jedno łożysko suportu - zupełnie się nie kręciło. Co ciekawe, po wybiciu łożyska z miski, zaczęło działać. Dowiedziałem się później, że Damian miał podobnie. Zastanawiam się tylko, po co wymieniałem łożyska przed maratonem;)
- rozebrać, wyczyścić i nasmarować tylną piastę - mimo to koło nadal kręci się z oporem, będę musiał rozebrać też bębenek. Co ciekawe przednia piasta (XT) jest w idealnym stanie. Niby uszczelnienie jest proste, ale jak widać - działa.
- w końcu co naturalne, wymienić pancerze. Przedni przerzutka działa znośnie, poczekam, jednak blokada Reby i tylna przerzutka zupełnie odmówiły współpracy. Postanowiłem zrealizować pomysł, na który wpadłem już kilka tygodni temu. Niskim kosztem spróbowałem zrobić zamknięty układ - potrzebowałem tylko zwykłego pancerza, końcówek uszczelnianych z zestawu XTR oraz rurki termokurczliwej (koszt to całe 1pln za 1,5m) oraz zapalniczki.
Standardowe uszczelnienie w zestawie XTR to specjalne końcówki i gumowa osłona:
Gumkę zamieniłem na rurkę, oczywiście w kolorze czarnym:) Po podgrzaniu na końcach, system się uszczelnia (mam nadzieję) i będzie niewrażliwy na złe warunki (oby!):
Niestety licznika nie udało się reanimować, dobrze, że mam drugi taki sam w zapasie;)
-----------------------
Wieczorkiem podjechałem do Sabiny i Damiana oddać im pożyczone w zeszłym tygodniu lampy i bluzę. Od maratonu czułem się fatalnie, jednak po tym, jak wsiadłem na rower i przekręciłem pierwsze kilometry - odżyłem:)
Kategoria 000-050, Kross A6
Dwie godzinki kręcenia
Środa, 11 maja 2011 | dodano: 12.05.2011 | Rower:Kross A6 | temp 23.0˚
dst54.62/0.00km
w01:49h avg30.07kmh
vmax57.90kmh HR 145/184
Nie mogłem się zebrać do wyjazdu w las, czasu coraz mniej i zdecydowałem się zrobić dwie godzinki na asfaltach. Ruszyłem bez planu w stronę Błonia. Od Rokitna jadę mocno, kierowca busa wyjechał mi z bocznej drogi - pomyślałem sobie, że spróbuję utrzymać się na "kole". Przed przejazdem kolejowym kierowca zwolnił, wychyliłem się zobaczyć jaki jest ruch - mina kierowcy bezcenna;)
Z Błonia przez Bieniewice, Izdebno do Grodziska. Nie miałem pomysłu jak jechać dalej i ruszyłem główną drogą w stronę Milanówka. Przejechałem bardzo sprawnie, tym razem na kole ciężarówki. Nieodpowiedzialne i niebezpieczne, do tego na tej drodze stoi zakaz jazdy rowerem.. Minąłem Milanówek, Brwinów i w Podkowie odbiłem do centrum na krótką przerwę:)
Z Podkowy jadę w stronę domu, jednak w Rokitnie jeszcze odbiłem w stronę Błonia - tuż przed wjazdem do miasteczka nawrotka i mocno do domu.
Kategoria 050-100, Kross A6
Na uczelnię
Poniedziałek, 9 maja 2011 | dodano: 09.05.2011 | Rower:Kross A6 | temp 15.0˚
dst27.69/1.00km
w01:04h avg25.96kmh
vmax40.00kmh HR 135/178
Sporo zajęć zaplanowałem na dziś i jedynym sposobem na zrobienie treningu, było pojechanie na uczelnię rowerem. Pogoda piękna, słoneczko. Trasa standardowa przez Ożarów, Piastów i Ursus. Dojechałem w 1:04 czyli mniej więcej tyle samo czasu ile dojazd pociągiem i autobusem:)
Kategoria 000-050, Kross A6
Szybki powrót
Poniedziałek, 9 maja 2011 | dodano: 09.05.2011 | Rower:Kross A6 | temp 18.0˚
dst24.94/0.00km
w00:48h avg31.18kmh
vmax47.00kmh HR 156/200
Szybki powrót, lekki wiatr pomagał. Inny wariant drogi przez Ursus, Piastów, Pruszków (Żbików), krótszy. HRmax to na 100% błąd pulsometru, było mocno momentami, ale nie aż tak;) Temperatura niby tylko 18*, ale słońce mocno grzeje i można się poczuć jak w lecie.
Kategoria 000-050, Kross A6
Trzeci trening;)
Poniedziałek, 9 maja 2011 | dodano: 09.05.2011 | Rower:Kross A6 | temp 15.0˚
dst34.30/0.00km
w01:06h avg31.18kmh
vmax41.40kmh HR 151/191
Trzeci już dziś trening. Właściwie to trzeci i czwarty, bo podjechałem na kawę do Damiana i zasiedziałem się. Powrót przy ładnie zachodzącym słońcu. Miałem podjechać jeszcze do Błonia, ale zaczynało się robić szaro, a nie wziąłem lampek.
Kategoria 000-050, Kross A6