Marzec, 2010

KPN:)

Wtorek, 30 marca 2010 | dodano: 30.03.2010 | Rower:Kross A6 | temp 18.0˚ dst74.62/40.50km w03:45h avg19.90kmh vmax37.20kmh HR /

Warunki w lesie dobre, koniec nabijania kaemów na slickach i czas na treningi w lesie:) Na uczelnie raniutko z rowerem i po zajęciach przed 12 wyjechałem:) Po drodze zahaczyłem o górke przy Górczewskiej, podjechałem też do rowerowego na Obozowej po osłonkę na ramę dla Magdy. Ruszyłem w kierunku Bemowa i przez Łosiowe Błotka, Mościską dojechałem do Lasek i w las:) Niesamowita frajda i uśmiech od ucha do ucha! Dłuższy postój zrobiłem sobie w Roztoce po czym ruszyłem na górki. Zaliczyłem trzy interwałowe przecinki, po drodze spłoszyłem rodzinę Łosiów:) Przed Lesznem jeszcze spłoszyłem trzy sarny. W stronę Zaborowa przez Leszno, powrót do domu pod silny wiatr, do tego czułem już zmęczenie. Super wypad, tego mi brakowało:)

Wiosna w KPN. © ktone

Kategoria 050-100, KPN, Kross A6, Teren

Northec MTB Zimą - Józefów

Niedziela, 28 marca 2010 | dodano: 28.03.2010 | Rower:Kross A6 | temp 14.0˚ dst42.00/42.00km w02:01h avg20.83kmh vmax33.60kmh HR /

Ostatni etap cyklu zimowego. Udało mi się namówić Magdę na start. Jeszcze wczoraj wieczorem w prognozach straszyli deszczem, ale od rana pogoda była ładna, było stosunkowo ciepło, tylko wiał chłodny wiatr - miałem problem jak się ubrać? Na początku szybko, trzymałem czołówkę sektora, ale systematycznie mi uciekali:) Na pierwszej piaskownicy zyskałem chyba 5 pozycji. Zamana zapowiadał piękną i interwałową trasę i tak było, ale moim zdaniem za dużo było płaskich fragmentów - było sucho przez co bardzo szybko, a sporo podjazdów omijaliśmy. Ogólnie trasa bardzo ładna, warunki super. Niestety od mniej więcej połowy trasy dopadły mnie silne bóle pleców. To dziwne, podobnie, ale na wiele mniejszą skalę było w Karczewie, ale tydzień temu na Fortach w ogóle nie czułem takiego bólu:/ Szkoda, bo nie mogłem szybko jechać, a czułem, że jest rezerwa. Wynik bez tragedii, ale wiem, że mogło być ciut lepiej, no ale trudno - coś z tym trzeba zrobić:) Po przyjeździe do domu, okazało się, że dostałem półtorej minuty od Janka - rewanż w Otwocku! Magda bardzo ładnie - miała trzeci czas wśród kobiet na dystansie FIT, ale były problemy z pomiarem czasu i na razie widnieje wśród osób, które się wycofały. Czekamy na weryfikację. (organizatorzy w wynikach wpisali Magdzie czas troszkę gorszy niż w rzeczywistości osiągnęła, prawdopodobnie żeby uniknąć zabrania komuś miejsca na podium, ale i tak 4 miejsce w open i 1 w kategorii to świetny wynik!) Sporo osób miało podobne problemy, wiele osób zabłądziło na trasie, to trochę psuje wrażenie. W cały cyklu zająłem 17 miejsce w M2.
Czas: 02:00:54
M2: 30/57 (1:34:30)
Open: 97/227 (1:34:30)

Piaskownica © ktone

Kategoria W towarzystwie, Teren, Kross A6, Imprezy / Wyścigi, 000-050

Na uczelnie

Piątek, 26 marca 2010 | dodano: 26.03.2010 | Rower:Kross A6 | temp 20.0˚ dst31.62/0.00km w01:28h avg21.56kmh vmax29.80kmh HR /

..a właściwie z uczelni do domu. Na uczelnie pojechałem pociągiem, musiałem podrzucić coś promotorowi. Jazda bardzo spokojna.

Kategoria 000-050, Kross A6

Wiosenna setka.

Czwartek, 25 marca 2010 | dodano: 25.03.2010 | Rower:Kross A6 | temp 15.0˚ dst118.77/1.00km w04:38h avg25.63kmh vmax40.70kmh HR /

Umówiliśmy się na trening z Jankiem, plan był innym, ale ostatecznie spotkaliśmy się w Magdalence. Pogoda piękna, zapowiadało się kilka godzin kręcenia. Ruszyliśmy na południe, w Mieszkowie nie do końca trafiliśmy z trasą i w efekcie na slickach jechaliśmy w terenie jakiś kilometr. Dojechaliśmy do asfaltów i dalej bez problemów dotarliśmy do Złotokłosu. Wstąpiliśmy do kawiarenki na ciastko:) Dalej w stronę Tarczyna. W Tarczynie zdecydowaliśmy, że jedziemy do Mszczonowa, trasa piękna, o dziwo bardzo mały ruch. W miejscowości Piotrkowice odbijamy od głównej trasy zachęceni drogowskazem na Mszczonów, po około 2km okazało się, że asfalt się kończy. Zniechęceni zawróciliśmy i w Piotrkowicach odbiliśmy na Żabią Wolę. Postój pod sklepem i w drogę. Dotarliśmy do Grodziska Maz i wjechaliśmy na trasę, mimo zakazu śmigaliśmy wśród samochodów, w pewnym momencie minęliśmy stojącą na poboczu Policję.. udało się jakoś dotrzeć do Otrębusów i skręciliśmy na Nadarzyn. Po kilku km postój i mimo, że miałem odprowadzić Janka do Nadarzyna, pożegnaliśmy się - czułem już w nogach setkę i nie miałem przedniego światełka, a wieczór zbliżał się dużymi krokami. Ruszyłem w stronę domu, z wiatrem i przy pięknym zachodzie słońca. Prawdziwie wiosenna pogoda, aż miło, a i trening mocno dał w kość:)

Kategoria 100-?, Kross A6, W towarzystwie

Wypad z Kondziem!

Środa, 24 marca 2010 | dodano: 24.03.2010 | Rower:Kross A6 | temp 12.0˚ dst72.72/0.00km w03:00h avg24.24kmh vmax39.10kmh HR /

Już wczoraj umówiłem się z Kondziem na jazdę. Umówiliśmy się na 14.30, ale już przed 14 nie chciało mi się siedzieć w domu i pojechałem na rozgrzewke do Błonia. Jechało się bardzo lekko - efekt prawie bezwietrznej pogody, powrót do domu mocno. Podjechałem do Kondzia i po chwili ruszyliśmy. Przez Pruszków , Pęcice, Janki, Falenty, Lesznowolę do Magdalenki, gdzie zrobiliśmy postój i dalej w stronę Łaz. Z Łaz już w kierunku domu przez Nadarzyn, Otrębusy, Moszna przy zachodzącym powolutku słońcu. Kondziu nie najgorzej mimo blisko pół roku bez roweru. Fajna pogoda, bezwietrznie, słoneczko. W Magdalence, Nadarzynie i w okolicach Podkowy w lasach sucho:)

Kondziu na tle komina © ktone

Kategoria 050-100, Kross A6, W towarzystwie

Mocno pod wiatr

Wtorek, 23 marca 2010 | dodano: 23.03.2010 | Rower:Kross A6 | temp 14.0˚ dst39.44/0.00km w01:26h avg27.52kmh vmax43.50kmh HR /

W domu wcześnie, ale zanim zmieniłem opony, zjadłem i wybrałem się, było już po 15 :/ Na zachód pod silny wiatr, momentami robiło się naprawdę chłodno - temperatura w okolicach 14-15*, więc wskoczyłem w krótkie gatki. Dojechałem do Cegłowa i zawróciłem, bo pogoda zaczęła się zmieniać, nadciągały chmury i zanosiło się na deszcz. Powrót z wiatrem, ale to nie znaczy, że było lżej - kręciłem mocno. Dojechałem do domu i zrobiłem jeszcze 9km pętle w okolicy.

Kategoria Kross A6, 000-050

Legia MTB Marathon Prolog

Niedziela, 21 marca 2010 | dodano: 21.03.2010 | Rower:Kross A6 | temp 15.0˚ dst26.73/26.73km w01:21h avg19.80kmh vmax36.40kmh HR /

..maraton tylko z nazwy, bardziej to przypominało XC i dlatego się zdecydowałem pojechać. Trasa w całości na Fortach Bema, 5 pętli po ponad 6 km (tak przynajmniej wynikało z zapowiedzi). Na starcie malutko osób - około 40-50. Przed startem poznałem jeszcze kilka osób z AGR Welodrom. Trasa inerwałowa - szybkie proste partie i za chwilę mocne podjazdy, błotniste zjazdy i znów szybkie proste, dała w kość. Wynik raczej marny, na razie nie ma oficjalnych wyników. Martwi mnie, że wyszło mi sporo mniej km niż zapowiadano :/ Zdublowało mnie trzech zawodników. Przez ponad połowę trasy goniłem dwóch gości, jednego udało się przeskoczyć na ostatnich podjazdach, drugiego już nie. Organizacyjnie bez większych zastrzeżeń, posiłek po jeździe dobry, bufety na trasie to izotonik i batoniki. Pogoda super, pierwszy dzień wiosny wspaniały:) Choć zaraz po powrocie do domu zaczęło padać.
mój czas: 01:20:55
Open: 24/42 (01:03:30)
M2: 10/12 (01:05:43)

i ostatnie zdjęcie z zawodnikiem bezpośrednio przede mną i bezpośrednio za mną:)

Mapa trasy

Kategoria W towarzystwie, Teren, Kross A6, Imprezy / Wyścigi, 000-050

Z Magdą.

Sobota, 20 marca 2010 | dodano: 20.03.2010 | Rower:Kross A6 | temp 15.0˚ dst47.00/2.00km w02:28h avg19.05kmh vmax42.80kmh HR /

&tUda;ło się wyciągnąć Magdę na rower - w końcu prawdziwie wiosenna pogoda zawitała i nie sposób nie skorzystać:) Magda pierwsze raz na nowym rowerze, w nowych butach. Pokręciliśmy po Ursynowie i ruszyliśmy przez Wilanów w stronę Powsina, później pokręciliśmy się po okolicznych wsiach. Wiało mocno, ale cieplutko było i przyjemnie:) 2km terenu to 2km przedzierania się przez błoto po kostki na jednej z polnych dróg ;) Pojechaliśmy do Magdy i ruszyłem do domu, niestety przy Polu Mokotowskim zaczęło padać i jakoś zabrakło motywacji do kręcenie w deszczu - wsiadłem w metro, później w pociąg.

Postój © ktone

Kategoria W towarzystwie, Kross A6, 000-050

Do rowerowego.

Piątek, 19 marca 2010 | dodano: 19.03.2010 | Rower:Kross A6 | temp 14.0˚ dst54.07/0.00km w02:11h avg24.76kmh vmax46.00kmh HR /

Miałem wyruszyć rano i więcej pokręcić, ale niestety dopiero o 9 wyjąłem ciuchy z pralki i do południa czekał, aż wyschną :/ Nie pozostało mi nic innego jak jechać bezpośrednio do rowerowego (2Koła) po błotniki dla Magdy, tak jak się umawialiśmy. Szkoda, bo pogoda super. Słoneczko w większości za chmurami, ale grzeje, wiatr ciepły i temperatura - blisko 15* :) W ten weekend wiele osób wsiądzie na rower po raz pierwszy w tym roku;)

Kategoria 050-100, Kross A6

Na zachód.

Czwartek, 18 marca 2010 | dodano: 18.03.2010 | Rower:Kross A6 | temp 8.0˚ dst61.92/0.00km w02:32h avg24.44kmh vmax35.30kmh HR /

Znowu na zachód. Przed wyjściem z domu termometr wskazywał 9* - to się dało odczuć. Do tego wbrew prognozom świeciło słońce, ale wiatr nie odpuścił. Dojechałem do wsi Sktoniki i nawróciłem. W między czasie wiatr się uspokoił, powrót niby z wiatrem, ale znacznie słabszym, spokojnie. Po zachodzie słońca zrobiło się naprawdę chłodno i ochraniacze na buty, które wiozłem w plecaku, przydały się:) Dziś spokojnie, trzeba dać odpocząć kolanom.