Legia MTB Marathon Prolog

Niedziela, 21 marca 2010 | dodano: 21.03.2010 | Rower:Kross A6 | temp 15.0˚ dst26.73/26.73km w01:21h avg19.80kmh vmax36.40kmh HR /

..maraton tylko z nazwy, bardziej to przypominało XC i dlatego się zdecydowałem pojechać. Trasa w całości na Fortach Bema, 5 pętli po ponad 6 km (tak przynajmniej wynikało z zapowiedzi). Na starcie malutko osób - około 40-50. Przed startem poznałem jeszcze kilka osób z AGR Welodrom. Trasa inerwałowa - szybkie proste partie i za chwilę mocne podjazdy, błotniste zjazdy i znów szybkie proste, dała w kość. Wynik raczej marny, na razie nie ma oficjalnych wyników. Martwi mnie, że wyszło mi sporo mniej km niż zapowiadano :/ Zdublowało mnie trzech zawodników. Przez ponad połowę trasy goniłem dwóch gości, jednego udało się przeskoczyć na ostatnich podjazdach, drugiego już nie. Organizacyjnie bez większych zastrzeżeń, posiłek po jeździe dobry, bufety na trasie to izotonik i batoniki. Pogoda super, pierwszy dzień wiosny wspaniały:) Choć zaraz po powrocie do domu zaczęło padać.
mój czas: 01:20:55
Open: 24/42 (01:03:30)
M2: 10/12 (01:05:43)

i ostatnie zdjęcie z zawodnikiem bezpośrednio przede mną i bezpośrednio za mną:)

Mapa trasy

Kategoria W towarzystwie, Teren, Kross A6, Imprezy / Wyścigi, 000-050

| 09:31 poniedziałek, 22 marca 2010 | linkuj Najgorszych podjazdów nie ma na zdjęciach, były takie których nikt nawet nie próbował podjeżdżać, i kolejne dwa, które dałem radę tylko na pierwszej pętli;p Jak się ogarniesz, to kiedyś tam pojedziemy, fajne miejsce, żeby się zmęczyć:D
| 19:21 niedziela, 21 marca 2010 | linkuj Zapomnij o śniegu, składaj rower i widzimy się za tydzień:)
magdafisz
| 18:51 niedziela, 21 marca 2010 | linkuj jakieś krwiste picie w bidonie widzę ;)
jasiu32
| 15:54 niedziela, 21 marca 2010 | linkuj Pogoda świetna. Widzę, że maraton też bardzo OK. Zobaczymy czy następne edycje też tak będą wyglądać...
Jeśli nie napada śniegu to do zobaczenia za tydzień w Józefowie;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wkazd