Wiosenna setka.

Czwartek, 25 marca 2010 | dodano: 25.03.2010 | Rower:Kross A6 | temp 15.0˚ dst118.77/1.00km w04:38h avg25.63kmh vmax40.70kmh HR /

Umówiliśmy się na trening z Jankiem, plan był innym, ale ostatecznie spotkaliśmy się w Magdalence. Pogoda piękna, zapowiadało się kilka godzin kręcenia. Ruszyliśmy na południe, w Mieszkowie nie do końca trafiliśmy z trasą i w efekcie na slickach jechaliśmy w terenie jakiś kilometr. Dojechaliśmy do asfaltów i dalej bez problemów dotarliśmy do Złotokłosu. Wstąpiliśmy do kawiarenki na ciastko:) Dalej w stronę Tarczyna. W Tarczynie zdecydowaliśmy, że jedziemy do Mszczonowa, trasa piękna, o dziwo bardzo mały ruch. W miejscowości Piotrkowice odbijamy od głównej trasy zachęceni drogowskazem na Mszczonów, po około 2km okazało się, że asfalt się kończy. Zniechęceni zawróciliśmy i w Piotrkowicach odbiliśmy na Żabią Wolę. Postój pod sklepem i w drogę. Dotarliśmy do Grodziska Maz i wjechaliśmy na trasę, mimo zakazu śmigaliśmy wśród samochodów, w pewnym momencie minęliśmy stojącą na poboczu Policję.. udało się jakoś dotrzeć do Otrębusów i skręciliśmy na Nadarzyn. Po kilku km postój i mimo, że miałem odprowadzić Janka do Nadarzyna, pożegnaliśmy się - czułem już w nogach setkę i nie miałem przedniego światełka, a wieczór zbliżał się dużymi krokami. Ruszyłem w stronę domu, z wiatrem i przy pięknym zachodzie słońca. Prawdziwie wiosenna pogoda, aż miło, a i trening mocno dał w kość:)