Kompletnie nieudany trening w nowych rękawiczkach..

Środa, 24 lipca 2013 | dodano: 24.07.2013 | Rower:Trek SLR | temp ˚ dst44.35/0.00km w01:40h avg26.61kmh vmax42.20kmh HR 129/162

Na dzisiaj zaplanowany ciężki trening - interwały w 4 strefie. To ma być ostatni mocny trening przed rozpoczynającym się już w niedzielę Sudety MTB Challenge. Nie mogę się już doczekać startu w tej kapitalnej imprezie.

Po wyjściu z pracy, przed pierwszym interwałem podjechałem jeszcze do sklepu na Obozową odebrać zamówione rękawiczki - prezent od Magdy:) Identyczne jak używane już przez ponad rok - model comp. Ruszyłem przez Bemowo.

Sam trening niestety kompletnie nieudany. Zupełnie nie mogłem się wkręcić na obroty, co dziwne tempo dobre, podobne do tego, które zazwyczaj osiągam na takim treningu, tętno natomiast o jedną strefę niżej.. Nowe rękawiczki nie pomogą oszukac organizmu - za mało snu..
/2536608

Kategoria 000-050, Trek

| 05:14 piątek, 26 lipca 2013 | linkuj uf, upiekło mi się w tym roku :)
MAMBA
| 21:12 czwartek, 25 lipca 2013 | linkuj Spoko, takie życie. Trzeba walczyć.
Masz przynajmniej czas aby poćwiczyć zjazdy :P
| 14:01 czwartek, 25 lipca 2013 | linkuj Dzięki Dorota, dopiero przeczytałem o Twoim wypadku ;( Szczerze Ci współczuję i żałuję, ale teraz to już nie można nic zrobić, odbijesz sobie w przyszłym roku, trzymaj się!
MAMBA
| 13:47 czwartek, 25 lipca 2013 | linkuj Teraz to już krótkie godzinne treningi z max 90 sekundowymi interwałami w strefie startowej. dłuższe treningi raczej nie mają sensu.
Powodzenia na Chellengu.
Będę śledzić wyniki.
klosiu
| 20:27 środa, 24 lipca 2013 | linkuj Chyba będzie sajgon na Challenge, tylko odwrotny niż Trophy, czyli chory upał :).
Teraz już nie ma co świrować z interwałami, i tak to nic nie da :).

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wczyc