Za szybko..

Wtorek, 26 lutego 2013 | dodano: 26.02.2013 | Rower:Giant XTC | temp 3.5˚ dst45.55/0.00km w01:44h avg26.28kmh vmax35.70kmh HR 150/163

W weekend znalazłem starego ipoda. Mały odtwarzacz bez ekranu, idealny na treningi. Wrzuciłem kilka godzin odpowiedniej muzyki i jazda:)

Obawiałem się dzisiejszego treningu - w zeszłym tygodniu jazda z kadencją <80/min mi nie wyszła. Tym razem przed treningiem dobrze się zregenerowałem po weekendzie, w głowie odpowiednio się nastawiłem i do boju! Pogoda super, w ciągu dnia wiatr przegonił chmury i kiedy wychodziłem z pracy, było bardzo ładnie, słonecznie i do tego ciepło. Na trening wyszedłem jednak dopiero po powrocie do domu, zjedzeniu obiadu i przygotowanie roweru, ok 18.

Wyszło nie najgorzej, zdecydowanie lepiej niż się spodziewałem. To dobrze. Muzyka jednak za szybka na takie kręcenie, chcialoby się zredukować przełożenie i podkręcić kadencję do 95/min :) okazuje się, że regeneracja to równie ważny element treningu, jak kręcenie, a i to co w głowie, nie jest mniej ważne.