Drogowy test Friela

Sobota, 16 lutego 2013 | dodano: 19.02.2013 | Rower:Giant XTC | temp 1.0˚ dst29.13/0.00km w01:09h avg25.33kmh vmax34.10kmh HR 156/179

Drogowy test Friela robię podczas przygotować do zbliżającego się sezonu trzeci raz. Obie poprzednie próby pozostawiły niedosyt, że jednak dało się mocniej. Tym razem przystąpiłem do testu dobrze zregenerowany i bojowo nastawiony.

Pogoda nie napawała pozytywną energią, zaczęło kropić. Starałem się jednak trzymać tempo i w zasadzie tylko w końcówce miałem problem z utrzymaniem optymalnej kadencji i znalezieniem biegu. Najlepiej moje nogi czują się kręcąc z kadencji ciut poniżej 100obr/min.

Wynik testu: próg na poziomie 173bpm. Po konsultacji z terenem strefy idą w górę i od przyszłego tygodnia zaczynam wplatać już mocniejsze treningi. Oby tylko znośna pogoda się utrzymała.

Kategoria 000-050, XTC

| 19:39 wtorek, 19 lutego 2013 | linkuj Oj boli boli, szczególnie kiedy pomyślę o treningach w S4, ktore mnie juz niebawem czekają :)
klosiu
| 19:28 wtorek, 19 lutego 2013 | linkuj Po przyłożeniu się do testu drogowego, jak się zmodyfikuje strefy to treningi zaczynają bardziej boleć.
Zdziwiłem się jak pierwsza strefa czyli aktywna regeneracja wyszła mi powyżej tętna, na jakim do tej pory robiłem wytrzymałość tlenową :). Ale efekty z takich stref są, nie można powiedzieć.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa luzla