Drogowy test Friela

Sobota, 10 listopada 2012 | dodano: 15.11.2012 | Rower:Giant XTC | temp 10.4˚ dst26.81/0.00km w01:05h avg24.75kmh vmax41.00kmh HR 151/178

Całą sobotę kiepsko się czułem, dlatego na zaplanowany trening wybrałem się dopiero wieczorem. Początek przygotowań do sezonu, a więc trzeba zrobić test. Od zawsze miałem problem z kręceniem na mocnych obrotach podczas treningów - ostatnia próba zrobienia testu skończyła się średnim tętnem 157, podczas gdy z badań wydolnościowych na katowickim AWF wynik wyniósł 173.

Potrafiłem się jednak zmotywować przed wyjściem. 15 minut rozgrzewki i 30 minut kręcenia ile sił w nogach. Lekko nie było. Wynik - 168. Wiem, że mogło być minimalnie lepiej. W oparciu o ten test będę trenował do kolejnego testu.

Pogoda jak na listopad świetna, mimo późnej godziny całkiem przyjemna temperatura, oby jak najdłużej:)


Kategoria 000-050, XTC


komentarze
ktone
| 10:50 sobota, 17 listopada 2012 | linkuj Dorota zgadzam się, ale trenować trzeba w oparciu o jakiś mierzalny parametr. Przyjdą mocniejsze treningi, to i zdolność organizmu do "pracy" na wyższych obrotach powinna być większa.

Adam, gdybym jechał na tętnie 130 to w ogóle bym się nie zmęczył. To co piszesz miałoby sens, pod warunkiem, że moc, którą generuję, byłaby taka sama, a tego nie mogę zmierzyć.
MAMBA
| 10:32 piątek, 16 listopada 2012 | linkuj Tak sobie myślę, że drogowy test nie może na początku sezonu mieć jakiegoś mega wysokiego wyniku, bo organizm jest już odzwyczajony od wchodzenia na wysokie tętna.
Taki test jest chyba obiektywny dopiero w późniejszych stadiach treningu.
Ksiegowy
| 07:23 piątek, 16 listopada 2012 | linkuj Nie rozumiem, czemu narzekasz, że masz za niskie tętno? Przecież im wyższe tym bardziej się meczysz, a niższe znaczy, że organizm dobrze przygotowany!
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciesc
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]