Szybka wycieczka do lasu.

Środa, 7 maja 2008 | dodano: 07.05.2008 | Rower:Wheeler Pro29 | temp ˚ dst53.31/28.00km w02:29h avg21.47kmh vmax0.00kmh HR /

Szybka wycieczka do lasu. Pogoda ładna, chociaż nie było bardzo ciepło, w sam raz:) Niestety, jak zwykle ukochane zachodnie/północno-zachodnie głupiejące wiatry.. W lesie atak komarów i piaskownica :/ na szczęście tylko miejscami, były też fragmenty mokre:) Zaborów - Debły, dalej żółtym do czerwonego. Wpadłem na chwilkę do Roztoki po wodę

Dalej jechałem Południowym Szlakiem Leśnym (zielony) Od Babskiej Góry w stronę Sosny Powstańców - jeden z najciekawszych fragmentów w centralnej Puszczy:) Szybko, ładnie, ciekawie (bo dużo zakrętów i niespodzianek).

Dojechałem do czerwonego i "zawróciłem" w stronę Zamczyska, dalej oczywisty kierunek - Karpaty. Zamczysko - Karpaty szybki fragment, bardzo mi się podobała dzisiaj jazda tam:) Chwila odpoczynku

i jazda przez bagna do Leszna. Do domu przez Błonie z głupiejącym wiatrem.

Kategoria Teren, Wheeler, 050-100, KPN

memento
| 11:39 czwartek, 8 maja 2008 | linkuj ojć... tam się właśnie ostatnio zgubiłem :/

zaraz za Dębem Powstańców szlak skręca w prawo w las(chyba) a ja pojechałem prosto przez jakieś łąki... po kilku km jazdy po nieprzetartych trawach zorientowałem się że coś jest nie tak i odbiłem w las... jak już porządnie się pokułem i zostałem zjedzony przez komary trafiłem na piaskownicę(porównywalna do odcinka zielonego szlaku rowerowego pomiędzy Granicą a Żelazową Wolą). :/
| 08:21 czwartek, 8 maja 2008 | linkuj nie było aż tak mokro, widać było tylko ślady po takiej "mokrocie" ;) mapkę wziąłem ze strony kpn, myślisz, że ktoś z wydawnictwa tu zagląda ;p A do Marianowa chciałem nawet podjechać, zobaczyć jak to wygląda, bo nigdy tam nie byłem, ale spieszyłem się do domu..
uri90
| 17:13 środa, 7 maja 2008 | linkuj takie leśne dróżki są najfajniejsze :)
memento
| 17:02 środa, 7 maja 2008 | linkuj zgadza się zielony szlak jest dosyć kręty... ale jest tam duuuużo komarów
taka ciekawostka: miniwersją tego szlaku jest niebieski idący z Zaborowa-Janin do Zielonej Karczmy... raptem 1-2km a zakrętów DUŻO

czemu ja muszę mieć maturę :( :/

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa idrec