(prawie) Dookoła połowy Puszczy. Awaria.

Czwartek, 24 kwietnia 2008 | dodano: 24.04.2008 | Rower:Mondia Super | temp ˚ dst84.20/0.00km w03:17h avg25.64kmh vmax0.00kmh HR /

Miałem pojechać z chłopakami do lasu, ale niestety w powrocie z uczelni pociąg się popsuł.. No nic, ładna pogoda, ruszam! Plan był prosty, powtórzyć trasę z tamtego roku dookoła połowy Puszczy. Jedziemy. Z domu standardowo, z Pilaszkowa do Leszna bardzo ładna droga, w Lesze szok. Piękny nowy asfalt. Do Cybulic Jechało się bardzo przyjemnie, tylko ruch duży, sporo tirów, ale tam, gdzie nie ma ruchu, nie remontuje się dróg... Po drodze postój w Roztoce.

Z Cybulic kierunek Kamion. Po drodze kilka naprawdę ładnych miejsc i kilka śmiesznych też:)

Przyjemna jazda. Śladów - zwrot na Sochaczew przez Tułowice. W Chodakowie standardowo kierunek - Leszno. I zaczynają się problemy. Najpierw kierownica się odkręciła, nie wiem jak, ale tak się stało. Miałem kłopoty, ale poradziłem sobie. Później w okolicach Strzyżewa odpadła mi klamka od przedniego hamulca (po prostu się odkręciła :/ niestety nie miałem przy sobie śrubokręta) i wpadłem w wielką dziurę, od tej pory tylne koło woła pomocy! Trzeba pojechać do fachowca;) i ponaciągać szprychy. Zrezygnowany zmieniłem plany i wsiadłem w pociąg w Piasecznicy.. Mondia mnie zawiodła dzisiaj:(