Dom (~9,5*C) -> Pruszków

Sobota, 22 marca 2008 | dodano: 22.03.2008 | Rower: | temp ˚ dst75.64/31.50km w03:45h avg20.17kmh vmax0.00kmh HR /

Dom (~9,5*C) -> Pruszków > Piastów > Reguły > Warszawa - Stare Bemowo > Laski > KPN > Zaborów > Domek (~4*C)
ciężki powrót, mało jedzenia i mniej picia, ale zadowolony:)
W lesie dużo wody, masa blota, ale ma to swoje dobre strony, fragmenty normalnie piaszczyste, dzisiaj przejezdne:) Niestety oponki 1,5 nie dają rady w terenie..
Pierwszy w tym sezonie wypad do lasu:)

Po powrocie byłem zmuszony gruntowanie wyczyścić rower, shaker:)

Kategoria Teren, Wheeler, 050-100, KPN

memento
| 10:21 wtorek, 25 marca 2008 | linkuj Polecam nocną jazdę po bagienkach na niebieskim szlaku pomiędzy Zamczyskiem a Lesznem.
pora roku odpowiednia...
-nocą jest naprawdę ciekawie, jeszcze jest fajnie jak unosi się mgiełka:) Ten szlak ma miejscami 0,5m szerokości a dookoła woda

polecam;)
| 11:33 poniedziałek, 24 marca 2008 | linkuj nie bez powodu miejsce to jest znane wśród moich znajomych jako "bagienka" :)
memento
| 11:09 poniedziałek, 24 marca 2008 | linkuj niebieski szlak (Zaborów-Zaborów leśny) jak zawsze zalany... :D
ten mostek z pni jest największym dobrodziejstwem jakie można sobie w tym miejscu wyobrazić...
w zeszłym roku sami taki zrobić musieliśmy ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oduma