Objazd trasy AZS MTB Cup w Warszawie

Sobota, 24 marca 2012 | dodano: 25.03.2012 | Rower:Giant XTC | temp 14.0˚ dst67.79/14.00km w03:26h avg19.74kmh vmax37.60kmh HR /

Pogoda od samego rana piękna. Słoneczko, temperatura rośnie do 18*. Dopiero po 12 uwinąłem się z obowiązkami, ruszamy z Magdą ok 13. Na początek jedziemy do mieszkania brata do Pruszkowa. Mieszkanie prawie gotowe, ładnie im wyszło. Szybko uciekawy i kierujemy się w stronę Warszawy, o 15 umówieni jesteśmy na objazd trasy pierwszej rundy AZS MTB Cup. Po drodze odwiedzamy cukiernię Olczaka w Piastowie:)

Z Piastowa dojeżdżamy do S8 i wykorzystujemy fakt, że gotowy odcinek do trasy Poznańskiej nie został jeszcze oddany i jedziemy:)

Dalej drogą dla ruchu lokalnego wzdłuż trasy i szybko jesteśmy przy WAT. Na objazd trasy ruszamy z przybyłym Mateuszem. Jedziemy fragmenty, które pamiętam z objazdu z jesieni. Po drodze spotykamy Bartka, a ze trzy kwadranse później Grześka. Robimy w sumie 4 kółka. Trasa zmieniła się w niewielkim stopniu w stosunku do wersji z końcówki zeszłego roku. Jest szybka, ale jednocześnie techniczna, mnóstwo hopek, ostrych zakrętów.

Trochę nam się zeszło na objeździe, więc zmieniamy z Magdą plany. Jedziemy do niej na Kabaty, a powrót przypada na pociąg, zrobiło się za późno, zimno, a nie mieliśmy lampek.