Uczelnia, AZS

Czwartek, 22 marca 2012 | dodano: 22.03.2012 | Rower: | temp 12.0˚ dst72.04/0.00km w02:50h avg25.43kmh vmax47.90kmh HR /

Wczoraj do późna siedziałem nad pisaniem pracy, dziś od rana to samo. Właściwie to zagapiłem się, że czas wychodzić z domu i w efekcie musiałem się nieźle napocić, żeby się wyrobić na 12 na uczelnię, ale udało się. Wiatr pchał mnie w kierunku Warszawy, a i trafiłem na "zieloną falę". Promotor o dziwo zadowolony, więc nie jest źle.

Po krótkiej wizycie na uczelni podjechałem na na Krakowskie przez Agrykole i to kilkukrotnie;) Na Krakowskim sprawy w AZSie, więc dalej jechałem z cieńszym portfelem;) Pojechałem na Żoliborz, skąd skierowałem się na Bielany, na obiad. Po zjedzeniu ruszyłem w kierunku domu, inną niż zwykle jednak drogą. Pojechałem Wólczyńską, Arkuszową i koło góry śmieci w kierunku Babic. Ostatni razem, kiedy tędy jechałem, droga była rozkopana. W tej chwili leża nowiutki asfalt, a obok jest piękna ścieżka rowerowa.

Nie lubię ścieżek, uważam, że to jest bardzo zły pomysł inwestować grube miliony w ścieżki z kostki, które po kilku miesiącach nadają się tylko do remontu. W tym jednak miejscu ścieżka jest bardzo potrzebna, ulica jest bowiem bardzo wąska, a ruch duży.

Z Babic jadę do Bronisz. Na Poznańskiej oczywiście korek. Fajna pogoda, ciepło i słonecznie, chociaż było kilka momentów, kiedy chmurzyło się i wtedy nie było przyjemnie, no ale byłem ubrany wiosennie:)