Kiedy wentyl jest za krótki..

Wtorek, 20 marca 2012 | dodano: 20.03.2012 | Rower:Giant XTC | temp 5.0˚ dst52.63/0.00km w02:04h avg25.47kmh vmax50.40kmh HR /

Wczoraj kupiłem dętki do Treka, jedna do wymiany i jedna na zapas. Niestety okazało się, że standardowy wentyl jest odrobinę za krótki.. No trudno. Do pracy ruszyłem dziś więc na ścigancie. Zaniedbany po niedzielnym maratonie napęd wydawał od pierwszych kilometrów straszne dźwięki..

Ruszyłem po 6, na termometrze około 1*C. Miałem wątpliwości jak się ubrać, ale zaryzykowałem jazdę tylko w koszulce i wiosennej bluzie. Nie było najgorzej. Słoneczko jednak mocno już grzeje, do tego jechałem z wiatrem. Przy Ratuszu dzielnicy Bemowo pojawiła się wypożyczalnia rowerów. Radni dbają o to, aby ich dzielnica stała się przyjazna rowerzystom.

Z pracy wyszedłem kilka minut po 16. Na termometrze ok. 10*C, ale niebo zaciągniete jest chmurami i dosyć mocno wieje. Po drodze wymieniam dętki na takie z dłuższym wentylem:) Jadę standardową trasą czyli przez Bemowo do S8 i dalej Poznańską przez Ożarów. Wiatr przeszkadza, ale jakoś mnie to nie martwi, jazda z wiatrem jest nudna;)

Po powrocie do domu szybka wymiana dętki w Treku i znów jest gotowy do wożenia mnie do pracy. Od jutra w warszawskim metrze wyłączony zostaje z użycia odcinek Centrum-Ratusz Arsenał. Chyba nie mam wyboru, muszę dojeżdżać rowerem.