Świąteczny rozruch. Wschodni KPN.

Niedziela, 25 grudnia 2011 | dodano: 26.12.2011 | Rower:Giant XTC | temp 4.0˚ dst73.37/53.00km w03:50h avg19.14kmh vmax38.80kmh HR /

Kolejna niedziela, kolejny trening w KPN można by rzec. Tym razem jednak niedziela szczególna, bo świąteczna! Pogoda nadal dopisuje, więc na trening:) Z Płochocina jadę z Romkiem, który dosiada nowy sprzęt - przełajówkę. W prognozach postraszyli silnym wiatrem północnym, ale udało się dojechać do Zaborowa bez problemu. W las i jedziemy w kierunku na Debły.

Romek z nowym sprzętem

Po kilku chwilach dołączają do nas Damian, Michał i Zdzichu. Ruszamy przed siebie, plan na dziś to Wschodni KPN. Na początek tzw pomarańczowy, Góra Stano i druga, ta prawdziwa Góra Stano. Obie wydmy okazały się dziś poza zasięgiem. Jedziemy dalej czerwonym przez Ćwikową i do Moglinego Mostku. Po drodze mamy świetny interwałowy szlak, na którym nie brakuje korzenistych zjazdów. Niby nie są trudne, ale mokre korzenie są bardzo śliskie. Romek prowadzi i nie przesadzę jeśli napiszę, że fruwał na tych korzeniach. Biorąc pod uwagę szerokość opony, to zrobi na mnie wrażenie.

Z Moglinego Mostku żółtym do Palmir i w kierunku Dziekanowa po trasie maratonu Mazovii, czyli nuda;) Mimo wszystko przyjemnie, bo dawno nie jeździłem po tych szlakach. Czerwonym, dalej zielonym przez Jarkowy siarkowy mostek i wypadamy na singla do Pociechy. Tutaj było nieco szybciej, wiadomo takie single prowokują;) Dalej standardową trasą, przy bunkrze odbijamy w lewo i zaliczamy mocny podjazd, który również wszystkich pokonał. Przez Truskaw i żółtym do Zaborowa Leśnego, dalej skrótem do Ławskiej i czas się pożegnać. Jedziemy z Romkiem szlakiem do Zaborowa i spokojnie asfaltami do Płochocina.

Umówiliśmy się na wspólny trening w przyszłym tygodniu. Oby pogoda dopisała, bo póki co jest świetnie. Miło by przypomnieć sobie kilka odcinków, których już dawno nie było okazji jeździć, szczególnie szlak od cmentarza Palmiry do Moglinego Mostku. Tak, takie odcinki lubię:) Dzięki Panowie!