AMP w Poznaniu - objazd trasy

Piątek, 20 maja 2011 | dodano: 23.05.2011 | Rower:Giant XTC | temp 20.0˚ dst18.20/15.00km w01:08h avg16.06kmh vmax46.90kmh HR 138/174

Za namową Gregora zgłosiłem się do sekcji kolarskiej AZS. Po całkiem udanym starcie ma Fortach Bema – Akademickich Mistrzostwach Warszawy – dostałem „powołanie” od szefa sekcji na AMP w Poznaniu.
W Poznaniu mieliśmy zarezerwowane pokoje w hotelu już od piątku, więc skorzystaliśmy z tego i na miejscu byliśmy popołudniu, po 4 godzinach w pociągu. Szybki obiad i ruszyliśmy z Gregorem na trasę. Park Cytadela, w którym wytyczona została trasa, znajduje się kilkaset metrów od hotelu. Trasa niestety nie była oznakowana dokładnie, wisiały jedynie strzałki, więc przejechaliśmy ją tylko fragmentami. Mimo to mieliśmy obraz tego, co nas czeka. Trasa jest szybka, interwałowa z kilkoma długimi prostymi, nie brakuje stromych, ale krótkich podjazdów i zjazdów, na których trzeba zachować czujność, jest też fajny zjazd torem 4cross. Mimo to, mam wrażenie, że trasa jest łatwa, brakuje naprawdę trudnych odcinków. Objazd trasy kończymy wraz z nadchodzącą burzą – w nocy porządnie popadało, ale nie boimy się o trasę – jest szybka, twarda i musiałoby padać ze dwa dni, żeby było błoto.
W hotelu mieszkają chyba wszyscy zawodnicy, a jest ich niemało – około dwustu chłopaków i siedemdziesiąt dziewczyn. Pętla jest długa – wg organizatorów około 7,5km, ale dwieście osób to zdecydowanie za dużo. O kolejności na linii startu ma decydować wynik z jutrzejszej czasówki. Niekwestionowanym faworytem jest oczywiście Marek Konwa, a wśród dziewczyn – Kasia Solus oraz Weronika Rybarczyk.

Kategoria 000-050, W towarzystwie, XTC

maniek85
| 07:11 wtorek, 24 maja 2011 | linkuj To są AMP-y i moim zdaniem trasa powinna być wymagająca, ale na tą imprezę oprócz ludzi, którzy się ścigają przyjeżdżają niestety również osoby, które na rower wsiadają raz na miesiąc - uczelnia szuka chętnych i bierze tych którzy się zgłoszą więc jeśliby trasa była jeszcze trudniejsza to dużo osób w ogóle by zrezygnowało - ale to już wina debili z uczelni, którzy nie wie na co narażają sporadycznych cyklistów.
| 14:41 poniedziałek, 23 maja 2011 | linkuj Oczywiście traska super i jestem pewien, że wycisnęli wszystko co najlepsze z Cytadeli. Chodzi mi o brak zjazdów, które wymagałyby naprawdę skupienia i dobrego opanowania roweru. Nawet na Fortach Bema był jeden trudniejszy zjazd - niejedna osoba poleciała przez kierownicę. Wiem, że na cytadeli też kilka osób zaliczyło OTB, były nawet złamania, ale uważam, że trasa była łatwa, jak na imprezę tej rangi:)
maniek85
| 13:12 poniedziałek, 23 maja 2011 | linkuj Jeśli dla Ciebie ta trasa była łatwa to szacun za technikę. Moim zdaniem wycisnęli z tego parku tyle ile się dało i trasa super jak na taką imprezę jak AMP. Rok temu w Chelmnie to była łatwa trasa. Dla mnie traska super - chciałbym mieć taki park pod domem:D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ylwul