Pod wiatr w tempo!

Środa, 9 lutego 2011 | dodano: 09.02.2011 | Rower:Kross A6 | temp 4.0˚ dst36.55/0.00km w01:19h avg27.76kmh vmax41.00kmh HR 150/167

Planowałem rano wypad do GK z Krzyśkiem na ciacho. Wstałem odpowiednio wcześnie, ale okazało się, że nie ma w domu wody, jakaś awaria :( Nie było nawet jak umyć zębów.. Plan B to pokręcić 2-3 godzinki po okolicy. Szalejący za oknem wiatr troszkę mnie zniechęcił i postanowiłem zrobić tempówkę - może to i dobrze, bo musiałbym robić na trenażerze.
Na początek do Ożarowa z wiatrem, żeby się rozgrzać, odbicie na Strzykuły i ogień. W Strzykułach na rondzie w lewo w stronę Leszna. Cały czas pod wiatr, w porywach było hmm... ciężko było :D Jak zwykle najgorsze było pierwsze 10 minut. Ostatnia tempówka w zeszłym tygodniu to 30 minut, dlatego należałoby zrobić dziś 35minut. Dobrze mi się jechało, 35 minut minęło za Pilaszkowem, postanowiłem dokręcić do 40minut. W Białutkach nawrotka i do domu, początkowo spokojnie, ale wiatr wiał w plecy, nie wytrzymałem i powrót też był mocny, na granicy 2 i 3 strefy.
Przyjemny taki krótki, ale intensywny trening, człowiek nabiera energii:)

Kategoria 000-050, Kross A6

magdafisz
| 22:39 czwartek, 10 lutego 2011 | linkuj W małych majonezach, a nie Białutkach ;)
| 09:22 czwartek, 10 lutego 2011 | linkuj Nawet nie zwróciłem uwagi;)
cezar24mtb
| 22:37 środa, 9 lutego 2011 | linkuj Tomek jak ktoś trąbi na ciebie w Ołtarzewie na skrzyżowaniu z poznańską to nieznaczny że jest to jakiś zły kierowca . Pozdrawiam .

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa edyni