Testy Gianta

Czwartek, 27 stycznia 2011 | dodano: 27.01.2011 | Rower:Giant XTC | temp -4.0˚ dst11.26/10.00km w00:42h avg16.09kmh vmax0.00kmh HR 130/158

Złożyłem Gianta, czas przetestować sprzęt, wyregulować wszystko, przy okazji sprawdzić jak moje umiejętności jazdy po lodzie. Pokręciłem wieczorkiem po okolicznych ścieżkach i polnych drogach zasypanych śniegiem, miejscami oblodzonych. Nie było łatwo, miejscami bardzo ślisko. Eksperymentowałem z ciśnieniem - zszedłem do niebezpiecznie niskiego ciśnienia w przednim kole, ale przyczepność na lodzie znakomita! Niestety na jednej koronce (17) przy mocniejszym depnięciu potrafi skoczyć - mam nadzieję, że łańcuch się ułoży i będzie dobrze. Chciałbym, żeby kaseta starczyła do czerwca. Po powrocie do domu oględziny kasety i faktycznie jedna koronka jest wyraźnie bardziej zużyta od pozostałych. Przy niskim ciśnieniu w kołach rower zadziwiająco dobrze trzyma się nawierzchni, nawet lodu.

Kategoria 000-050, XTC

| 11:45 piątek, 28 stycznia 2011 | linkuj Głównie chodziło mi o sprawdzenie, jak rower z nowymi hamulcami zachowuje się na lodzie. Jest też nowa manetka, koło, kierownica (węższa) i mostek (na szczęście 110mm), suport. Rower stał w częściach od listopada, dopiero dwa dni temu go złożyłem.
cezar24mtb
| 07:55 piątek, 28 stycznia 2011 | linkuj Hej to co tam tuningowałeś .

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iniem