Biegówki:)

Czwartek, 30 grudnia 2010 | dodano: 30.12.2010 | Rower: | temp -5.0˚ dst0.00/0.00km w01:44h avg0.00kmh vmax0.00kmh HR 133/150

Wczoraj przez kilka godzin napadało sporo śniegu, ale co ważniejsze, doszła paczka z nartami:) Rano zamontowałem wiązania i w drogę:)Spory wiatr, ale temperatura przyjemna -5. Początki nie były łatwe, musiałem się przedzierać przez pole, później nasyp kolejowy, przekroczyłem Utratę, ciągle pod wiatr i jakoś doczłapałem się do starego nasypu pod nieistniejącą już nitkę do EC Pruszków. Tam było już zdecydowanie lepiej, tylko miejscami nawiało śniegu po kolana:) Doszedłem do drogi Józefów-Rokitno i wróciłem tą samą trasą - po śladach już zdecydowanie szybciej i przyjemniej:) Do domku wzdłuż torów i odbiłem w stronę Wolicy po polnej drodze - śniegu było miejscami ponad kolana. Jednak po przygotowanych trasach w lesie biega się zdecydowanie przyjemniej i łatwiej, ale jak nie ma lasu blisko, to taka traska musi wystarczyć:)

Pola pod śniegiem © ktone

Dystans mniej więcej 9km
Nie mogę się doczekać wypadu do KPN:)

Kategoria Inne sporty, Narty Biegowe

| 11:48 czwartek, 30 grudnia 2010 | linkuj Yacek póki zima jest jaka jest, to trzeba korzystać:)
| 11:46 czwartek, 30 grudnia 2010 | linkuj Oj miejscami naprawdę było dużo śniegu:D
cezar24mtb
| 10:59 czwartek, 30 grudnia 2010 | linkuj Moje pierwsze bieganie też było po polach tylko bez rzeki i było więcej śniegu .
Yacek
| 10:21 czwartek, 30 grudnia 2010 | linkuj I kolejny bikestatowicz, który zamienia rower na biegówki (przynajmniej od czasu do czasu). Gratuluję bo to niesamowita frajda! Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ktnie