Niedzielne spotkanie pod BD

Niedziela, 24 października 2010 | dodano: 25.10.2010 | Rower:Giant XTC | temp 10.0˚ dst81.62/33.50km w03:51h avg21.20kmh vmax42.60kmh HR 138/185

Umówiliśmy się sporą grupą pod BD. Zaplanowaliśmy wziąć udział w symbolicznym zakończeniu sezonu WTC. Na miejsce pojechaliśmy z Magdą, Cicerami, Michałem i Andrzejem. Pod BD zjawiło się w sumie kilkanaście osób. Spokojnie pojechaliśmy na cmentarz w Palmirach przy miłej rozmowie. Przed cmentarzem zjawiła się spora grupka teamu Banaszek oraz kilkudziesięciu szosowców z ronda Babka.

Na cmentarzu © ktone

Kolarze w Palmirach © ktone

Po uroczystym złożeniu wieńców skierowaliśmy się na Górę Stano - tutaj już jechaliśmy z dwóch grupach. Po drodze spotkałem Czarka, ale chyba nie dosłyszał propozycji wspólnej jazdy;) Powrót pod BD wyższym tempem, końcówka jak na wyścigu - za sprawą Jarków dwóch;) Posiedzieliśmy w BD i ruszyliśmy z Magdą do cukierni Roberta w Łomiankach. Po zjedzeniu ciastek w stronę domu, odprowadziłem Magdę do ulicy Trenów, a dalej do pracy przez Babice. Powrót do domu późnym wieczorem, było już naprawdę zimno.