Zimnoo

Czwartek, 30 września 2010 | dodano: 30.09.2010 | Rower:Giant XTC | temp 6.0˚ dst33.88/0.00km w01:32h avg22.10kmh vmax30.00kmh HR /

Umówiłem się z Damianem, że podrzucę Sabinie przerzutkę dla niego. Za oknem szaro i wieje, ale ubrałem się i z entuzjazmem wyszedłem. Zaraz po wyjściu zaczęło kropić, na polach mocno wiało i gdyby nie to, że się umówiłem - wróciłbym do domu. Każda motywacja jest dobra:) Powrót już znacznie przyjemniejszy, bo lekko z wiatrem, mimo to ręce mi odmarzły - czas wygrzebać zimowe rękawice z szafy. Pogoda godna listopada, na szczęście weekend ma być ładniejszy.

Kategoria 000-050, XTC

| 16:39 piątek, 1 października 2010 | linkuj Jasiu - nie pokibicować, tylko ścigać się! A jak nie, to weź jakieś lustro, ustaw się na trasie i rób fotki - las o tej porze roku wygląda naprawdę ładnie!

Damian - nie pierwszy raz;) dobrze, bo cały tydzień niewiele się ruszałem :(
jasiu32
| 21:58 czwartek, 30 września 2010 | linkuj Jak w niedzielę będzie ładnie to podjadę do Łomianek pokibicować;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zwina