Nad Świdrem z Magdą

Piątek, 30 lipca 2010 | dodano: 30.07.2010 | Rower:Giant XTC | temp 25.0˚ dst65.73/27.10km w03:28h avg18.96kmh vmax32.90kmh HR /

Od jakiegoś czasu planowaliśmy wyjazd z Magdą nad Świder i jazdę po szlaku wzdłuż Mieni. Pojechaliśmy pociągiem do Rembertowa i stamtąd szlakiem w stronę Mazowieckiego Parku Krajobrazowego, a następnie bardzo fajnymi ścieżkami wzdłuż czerwonego szlaku, do Góraszki. Obowiązkowy postój na pierogi w Zajeździe Żywieckim i szybko na szlak. Pogoda była typowo letnia - upał, słońce, także zapasy picia kurczyły się niebezpiecznie szybko. Szlak wzdłuż Mieni spodobał się Magdzie bardzo, ale miejscami bała się jechać:) Dojechaliśmy do Świdra i dalej jechaliśmy wzdłuż brzegów rzeki. Zrobiliśmy sobie dłuższy postój w okolicach Otwocka i planowaliśmy jechać dalej szlakiem aż do Karczewa. Niestety na jednym z wąskich i piaszczystych odcinków Magda zalicza glebę i zniechęcona chce wracać do domu. Jedziemy w stronę Warszawy asfaltem, na wysokości Falenicy wjeżdżamy na ścieżkę na wale i jedziemy pod Zus. Magda do siebie, ja do centrum na pociąg.