Dom > Błonie > Leszno

Środa, 25 kwietnia 2007 | dodano: 25.04.2007 | Rower: | temp ˚ dst55.69/30.50km w03:02h avg18.36kmh vmax0.00kmh HR /

Dom > Błonie > Leszno > las (trasa zaznaczona na schemacie)

Zaborów > Dom

Zaliczyłem kilka fragmentów, którymi jeszcze nigdy nie jeździłem i muszę przyznać, że miejscami jest naprawdę ciekawie. Ogólnie w puszczy brakuje wody, szlaki są wyschnięte, zapiaszczone, nie brakuje miejsc, w których można się zakopać. Odcinek Leszno - Karpaty zaliczam na wielki plus. Miejscami szlak prowadzi piaszczystą drogą pożarową, ale są fragmenty typowo leśne (szybko, wąsko, górka, dół..), przypominają mi nawet jazdę po Bieszczadach (oczywiście mniejsze podjazdy). Jest też miejsce do złudzenia przypominające Bagienka.
Ogólnie centralne szlaki są bardzo piaszczyste, dużo dość stromych podjazdów i zjazdów. Wycieczka bardzo udana, piękny pogody dzień. Dobre przygotowanie przed planowaną na sobotę wyprawą północnymi szlakami (nigdy tam nie jeździliśmy i jesteśmy obaj ciekawi jak one wyglądają) z bratem. Ambitny plan:)

Wjazd na szlak w Lesznie

Mostek przy "Bagienkach II" (Leszno - Karpaty)

Jedna z wielu niespodzianek (Karpaty - Roztoka)

Mokradła wzdłuż "Alei" ,piękne miejsce (Karczmisko - Zaborów Leśny)

Mostek przy słynnych "Bagienkach" (Zaborów Leśny - Zaborów)

Przejście mostkiem z patyków; za to kochamy "Bagienka":) (Zaborów Leśny - Zaborów)

Następnym razem muszę pożyczyć jakiś normalny aparat, ten w telefonie zdecydowanie nie daje rady..