Jesień w KPN

Środa, 30 września 2009 | dodano: 30.09.2009 | Rower:Kross A6 | temp 10.0˚ dst66.51/43.87km w03:08h avg21.23kmh vmax34.00kmh HR /

Wcześnie rano (stosunkowo) wybrałem się do KPN pokręcić odrobinę. Po wczorajszej przesyłce z siodłem, miałem dodatkową motywację:) Fi'zi:k Gobi XM, nie jest to może siodełko najlżejsze, ani najpopularniejsze - uprzedzając fakty - jest wygodne i o to chodziło:) Do Zaborowa bardzo nieprzyjemny zimny wiatr, było naprawdę chłodno, ale słońce sprawiało, że było ok:) Z Zaborowa przez CAŁKOWICIE przejezdne bagna do Zaborowa Leśnego, później Truskaw, Karczmisko i Sieraków. Po drodze minąłem starszą panią, które bez skrępowania załatwiała się na środku szlaku! Wyraźnie była niezadowolona, że ktoś raczył jej przeszkadzać i musiała szybko zakładać spodnie.. Czarnym do Łomianek, dalej niebieskim przez Lipków, Zaborów Leśny, po raz drugi przez bagna, do Zaborowa. Dopadł mnie chyba jakiś kryzys - uznałem, że nie zaszkodzi coś zjeść i przypomniałem sobie, że w Zaborowie jest kebab. Do domu już bez przygód, ale wiało nieprzyjemnie. Pierwszy naprawdę chłodny dzień tej jesieni, mimo to przyjemnie mi się dziś kręciło.

Kross na szlaku © ktone
Wrzosy © ktone

(2009-5705)

Kategoria 050-100, KPN, Kross A6, Teren

| 08:40 czwartek, 1 października 2009 | linkuj też widziałem spodnie:) przy krętej drodze na zielonym szlaku:) ah ta warszafka;)
aston86 | 08:22 czwartek, 1 października 2009 | linkuj Widzę, że podobne wrażenia jak u mnie. Ja wczoraj tak przemarzłem, że ostatnie 20 km to już dosłownie toczyłem się do domu. Co się w tym KPN-ie dzieje, roznegliżowane starsze panie, jak kiedyś znalazłem w wiatce turystycznej damskie spodnie, po prostu zero moralności :) pzdr
| 19:27 środa, 30 września 2009 | linkuj czekaj czekaj, po prostu nie było czasu na przygotowanie wpisu godnego Fizika;p
Magdalena | 18:58 środa, 30 września 2009 | linkuj Nie wierzę! I jak na razie nie ma wzmianki o fiziku? :p

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa aprac