Płochocin -> Domaniewek (Południowa)

Niedziela, 15 kwietnia 2007 | dodano: 15.04.2007 | Rower: | temp ˚ dst85.00/40.00km w05:00h avg17.00kmh vmax0.00kmh HR /

Płochocin -> Domaniewek (Południowa) -> Pruszków (do parku, wzdłuż rzeki, przez Tworki i obok tesco w stronę Piastowa) -> Piastów -> Ożarów -> Kaputy -> Nowe Koczargi -> Wojcieszyn -> Stanisławów -> Mariew -> Truskaw (z Wojcieszyna do Truskawia drogami lesnymi) i wjazd do lasu :)

trasa leśna

Powrót to nic nadzwyczajnego, standardowa trasa Zaborów przez Święcice do Płochocina.

Pozdro i ogromny szacun:D dla Kota aka Kondzia. Trasa była spontanicznie, a co ważniejsze systematycznie, wydłużana, bez większego przygotowania i na wątpliwej klasy sprzęcie, dał rade:)

Średnia prędkość może nie jest imponująca, ale trasa do łatwych nie należała, poza tym z założenia miała to być wycieczka rekreacyjna:)

Jedynym minusem wycieczki z mojego punktu siedzenia był kleszcze, którego znalazłem na szyi. Na szczęście go znalazłem, na szczęście nie zdążył zaaplikować swojego aparatu ssącego, i wreszcie, na szczęście nie było ich więcej, jakiś outsider chyba :O