Obiadek u Magdy

Wtorek, 22 września 2009 | dodano: 22.09.2009 | Rower:Kross A6 | temp 19.0˚ dst75.66/0.00km w03:08h avg24.15kmh vmax43.20kmh HR /

Do Magdy przez Pruszków, Piastów, Ursus, Łopuszańską i KEN. Po obiadku niechętnie zebrałem się z powrotem przez Pole Mok. Ursusu, Piastów i Pruszków w korkach (godziny szczytu).

Kategoria 050-100, Kross A6

| 21:54 środa, 23 września 2009 | linkuj Cały czas czekałem, żeby zawieźć wam zdjęcia na pendriveie ;)

A na festiwalu też się pojawimy, więc będzie okazja, żeby pogadać:) i może wtedy zdjęcia jakoś nagram na płytke.

A jak nie, to pojadę jakoś w tygodniu i najwyżej wrócę pociągiem do Warszawy;) Po piątku (mam na głowię sporo pracy) pomyślę, jak to zrobić:)
Pozdrów Tomka i do zobaczenia:)
Gordon
| 18:04 środa, 23 września 2009 | linkuj Witam.U nas wszystko jak najbardziej w porządku,chociaż trochę mało czasu jest na rower,bo wiadomo... szkoła... A u Was co słychać?
A co do spotkania naszego,no to jak masz weekendy zajęte to faktycznie ciężko będzie teraz się zgadać. No ale myślę,że jednak mimo to zobaczymy się jeszcze przed maturami :) Mam taką nadzieję przynajmniej. Nie wiem jeszcze jak wypali ale coś tam z Tomkiem rozmawialiśmy,że może przejedziemy się na Festiwal Rowerowy, także jak będziesz gdzieś w okolicy(jakby nie patrzeć 17.10 jest już po połowie października:P) to może uda się nam spotkać gdzieś.

P.S. Jak masz gdzieś na picasie zdjęcia z sierpniowej wyparawy to podrzuć mi linka :) Będę wdzięczny. Aha i pozdrów Magdę :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tazrz