KPN z Jasiem

Sobota, 19 września 2009 | dodano: 20.09.2009 | Rower:Kross A6 | temp 19.0˚ dst64.78/50.00km w03:02h avg21.36kmh vmax38.00kmh HR /

Od jakiegoś czasu mieliśmy z Jankiem pojeździć po KPN - miałem pełnić rolę przewodnika:) Umówiliśmy się na sobotę rano przy metrze Młociny. Ruszyliśmy w stronę Łomianek, na czarny szlak i singlami do Sierakowa. Później, nie trudno się domyślić - AK, na niebieski przez Lipków i w stronę Zaborowa Leśnego. Dalej żółtym do Truskawia, po krótkiej wizycie w sklepie powrót na szlak (czarny) i dojazd do cmentarza Palmiry. Korzystając z okazji wszedłem do Muzeum. Dalej czarnym na północ. W Palmirach na żółty, Mogilny Mostek i na czerwony, dalej zielony Na Miny, żółtym do Nadłuża i czarnym w stronę Warszawy. Po drodze sporo ludzi - grzybiarzy, spacerujących emerytów i kilku rowerzystów. Jednego nawet próbowałem gonić, ale w międzyczasie Janek został w tyle i musiałem poczekać. Były też dwa padalce:) Bardzo ładny dzień, cieplutko wciąż. Dobrze mi się jechało, choć nie byłem w dobrej formie rano po przebudzeniu;p