KPN

Czwartek, 17 września 2009 | dodano: 17.09.2009 | Rower:Kross A6 | temp 20.0˚ dst56.23/33.50km w02:24h avg23.43kmh vmax44.00kmh HR /

Pogoda od rana nie zachęcała, ale mimo zapowiedzi w prognozach, prawie wcale nie wiało, więc jakoś się zebrałem. Już podczas dojazdu do Zaborowa zaczęło się przejaśniać i szykował się ładny dzień. Wjechałem do lasu i ruszyłem w stronę Trytewa, później przez Bagna, w Zaborowie Leśnym na żółty w stronę Truskawia - bardzo lubię ten odcinek:) W Truskawiu na czarny do Karczmiska i postój - musiałem się rozebrać, zrobiło się ciepło. Zielonym w stronę Pomnika Powstańców, po drodze przegrałem na jednym niedużym podjeździe, ale wróciłem się i spróbowałem jeszcze raz - tym razem skutecznie. Przy pomniku odbiłem w stronę Wierszy, minąłem kilka bardzo ładnych miejsc z kwitnącym wrzosem. W Wierszach oczywiście piaskownica, bo ścieżka po wydmie zagrodzona - powinni drogę zagrodzić, coś by wyrosło raz dwa, zakorzeniło się i utwardziło ten piasek.. Dewotki uważają, że zagrodzenie terenu na około pomnika to najlepszy sposób zachowania pamięci o poległych.. No nic, czerwonym do Roztoki bez większych przygód. W Roztoce chwila przerwy na kanapki i na zielony. Ten szlak też lubię:) Przez Ławską Górę do Trytewa - po drodze jeszcze kapeć :( Muszę kupić oponki, te już ledwo się trzymają, tylna jest prawie łysa. Do Zaborowa normalnie i szybko do domu. Dobre tempo, super pogoda, sporo grzybiarzy.