Dzień 8. Sopot, Gdynia, powrót do domu

Wtorek, 11 sierpnia 2009 | dodano: 12.08.2009 | Rower:Kross A6 | temp 17.0˚ dst8.73/0.00km w00:31h avg16.90kmh vmax0.00kmh HR /

Od rana pogoda nie zachwycała. Mieliśmy w planach dpojechać na sopockie molo i pokręcić się po mieście. Niestety w trakcie składania namiotu zaczęło kropić. Podjechaliśmy na kawę i zaczęło lać:( Dalej już prosto na dworzec, gdzie spotkaliśmy Dominika i Tomka i czekaliśmy na odjazd pociągu.

Małe podsumowanie. Bardzo udana wyprawa. Super towarzyszka, która nie raz mnie motywowała i bez niej nie dałby rady:) Widzieliśmy dużo pięknych miejsc, świetne szlaki (miejscami piaszczyste). Odwiedzieliśmy 5 latarni morskich no i te zachody słońca! Dobre jedzenie za nieduże pieniądze. Jeżeli chodzi o campingi, to spaliśmy na 4 różnych i generalnie im było taniej, tym bardziej mi się podobało, było spokojniej, ładniej i lepiej:) Przjechanie trasy bardzo ułatwiła nam pogoda - trafiliśmy idealnie, padało tylko ostatniego dnia, kiedy już składaliśmy namiot. Namiot, z tym były przygody, ale udało się kupić porządny namiot w Lęborku, który mam nadzieję, jeszcze nie raz się przyda. Bardzo pozytywnie wspominam też spotykanych po drodze rowerzystów, z dwójką takich napotkanych bikerów (Tomek i Dominik) jechaliśmy przez połowę drogi i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś razem pokręcimy. Na minus zaliczyłbym tylko stosunek mieszkańców Trójmiasta do rowerzystów, ale nie chcę się uprzedzać, może po prostu nie mieliśmy szczęścia.. Szkoda, że to wszystko się tak szybko skończyło.