KPN z Magdą

Piątek, 24 lipca 2009 | dodano: 24.07.2009 | Rower:Kross A6 | temp 26.0˚ dst86.24/30.27km w04:36h avg18.75kmh vmax37.90kmh HR /

Mieliśmy z Magdą wyjechać rano i zapuści się w zachodnią część KPN, ale jakoś nie chciało nam się wcześnie wyjeżdżać. Postanowiliśmy, że odwiozę Magdę do domu przez las. Dojechaliśmy do Zaborowa i wjechaliśmy w las od strony Wiktorowa. Podjechaliśmy na cmentarz wojskowy Wiktorów. Przejeżdżałem obok wiele razy i dopiero WP zmotywował mnie do odwiedzenia tego miejsca. Pojechaliśmy dalej, przedzierając się przez połamane gałęzie i spore kałuże (efekt wczorajszej burzy). Odbiliśmy na Wyględy Górne, przez Ławską Górę do Dębowej Góry i wjechaliśmy na żółty szlak. Dalej do czerwonego i przy cmentarzu Wiersze znowu na żółty. Przy pomniku Powstańców dłuższy postój, niestety komary skutecznie nas zachęcały do szybkiej kontynuacji jazdy:) Zielonym przez Wiatrołomy i dalej zielonym przez Karczmisko, Pocieche i fajny singletrack do Sierakowa. Postój przy sklepie i dalej w drogę. AK, lasem do parkingu w Laskach i dalej przez Klaudyn, Janów i w lasy Bemowskie. W lesie mokro i sporo połamanych drzew - po wczorajszej burzy. Przez Łosiowe Błota na Bemowo. Do Maca na chwilkę i ścieżkami na Pole Mok. Magda do siebie, a ja do domu przez Ursus, Piastów i Pruszków, nic nowego, po drodze minąłem ekipę z WPG:) Super pogoda dziś, nie za gorąco i przyjemny wiaterek:) Jest już 4000kkm i 1000 w terenie:)

Cmenrarz wojskowy w Wiktorowie © ktone
Obalone drzewo © ktone
Magda gdzieś na szlaku © ktone
Wiatrołomy © ktone
Przeprawa przez strumień © ktone

Kategoria 050-100, KPN, Kross A6, Teren, W towarzystwie, WayPointGame

| 07:32 sobota, 25 lipca 2009 | linkuj to były cele minimum:) udało się wszystkie zrealizować, ale apetyt rośnie w miarę jeżdżenia;)
ASTON86 | 06:45 sobota, 25 lipca 2009 | linkuj Komary masakra, ja wczoraj nie zatrzymywałem się na dłużej niż 30 sekund :) Tak patrze obok na cele na ten rok i w sumie wychodzi na to, że już nie powinieneś jeździć :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ojnim