Dzień 4 Mrągowo i do domu

Poniedziałek, 20 lipca 2009 | dodano: 24.07.2009 | Rower:Kross A6 | temp ˚ dst17.51/0.00km w01:10h avg15.01kmh vmax39.90kmh HR /

Ostatni dzień to tylko kręcenie się po Mrągowie w przerwach opadów :( Odwiedziliśmy świetną kawiarnię i znowu zjedliśmy makarony:) Po 15 wjazd na dworzec PKP i podróż do domu przez Olsztyn. Pozostaje pewien niedosyt, chętnie porkęciliśbyśmy się jeszcze kilka dni, ale Kondziu musiał wracać, a mi skończyły się pieniądze:( Mimo to wyjazd bardzo udany. Pierwsze kilometry z sakwami - dobra inwestycja na przyszłość:) No i oczywiście bezcenne doświadczenie, na wyjeździe mieliśmy masę niepotrzebnych rzeczy, z kolei o inny zapomnieliśmy. Na mazury (te właściwe) jeszcze wrócimy:)

Śniadanko w kawiarni © ktone
Jezioro Czos w Mrągowie © ktone
Jezioro Czos © ktone
Bocianie gniazdo © ktone

Kategoria W towarzystwie, Trip Ostróda - Mrągowo, Kross A6, 000-050

| 18:57 piątek, 24 lipca 2009 | linkuj widziałem bociany w różnych miejscach, ale w takim pierwszy raz:)
sebekfireman
| 10:16 piątek, 24 lipca 2009 | linkuj W takim miejscu gniazdo bociana to ewenement - chyba ten bocian chciał być bardzo maszynistą ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa uwala