Dzień 3 Dadaj - Mrągowo

Niedziela, 19 lipca 2009 | dodano: 21.07.2009 | Rower:Kross A6 | temp ˚ dst48.60/4.00km w02:12h avg22.09kmh vmax41.00kmh HR /

Dzień przywitał nas deszczem, lało dość długo, dopiero kiedy się przjaśniło, złożyliśmy namiot i ruszyliśmy. Dojechaliśmy do trasy 16 i zatrzymaliśmy się na stacji w Kromeriowe. Kondziu kupił mapkę, niestety rozpadało się i przeczekaliśmy na stacji w sumie ponad 2 godziny. W między czasie minęli nas niemcy z pierwszego dnia:) Przestało padać i ruszyliśmy. Po drodze minęliśmy niemców:) Droga wąska, głębokie koleiny, dużo wody na drodze, na szczęście ruch nie jest duży, a i kierowcy wyjątkowo uprzejmi (ci z zachodnimi tablicami zwłaszcza!). Krótki postój na przystanku - niemcy jadą!

Postój na przystanku przy trasie 16 © ktone
Trasa 16 na odcinku Olsztyn - Mrągowo © ktone
No to ruszamy i jedziemy razem. Utrzymują niezłe tempo, zwłaszcza, że jedzie z nimi dzieciak, na oko 12-14 lat. Zatrzymują się w okolicach miejscowości Sorkwity, my jedziemy dalej. Dojeżdżamy wreszcie do Mrągowa, w międzyczasie kilka razy zaczynało kropić. W Mrągowie oczywiście rzecz najważniejsza - obiadek:) Zjedliśmy bardzo dobre makarony za stosunkowo niewielkie pieniądze, miasteczko robi na nas dobre wrażenie, ładne, zadbane. Podjechaliśmy na kemping i decydujemy wynająć domek - będzie niewiele drożej, a pogoda nie zachęca do biwakowania, przydałoby się wysuszyć rzeczy. Wieczorkiem jeszcze na kebab z oliwkami:) Szkoda, że pogoda nie dopisała, dojechalibyśmy przynajmniej do Mikołajek, mimo to dzień bardzo udany:)