Dzień 2 Kretowiny - Dadaj

Sobota, 18 lipca 2009 | dodano: 21.07.2009 | Rower:Kross A6 | temp ˚ dst111.12/24.60km w06:08h avg18.12kmh vmax40.50kmh HR /

Od rana ładna pogoda, jednak nie spieszyliśmy się z wyjazdem. Zwróciliśmy uwagę na grupkę niemców, którzy nocowali niedaleko naszego namiotu - 6 osób, w tym dzieciak. Postanowiliśmy jechać w stronę jeziora Dadaj. Początkowo wzdłuż Narie przez Wilnowo, Boguchwały, odbiliśmy na Brzydowo, później przez Kalisty i tuż przed Świątkami droga przez mękę... Długi, ciężki podjazd, który sprawiłby nam pewnie nie małe kłopoty bez sakw, a tak było strasznie! Jednak wyczerpani dotarliśmy na szczyt i zadowoleni pojechaliśmy dalej:) Zaczynało się robić upalnie. W Jankowie zjechaliśmy z trasy i dalej leśnymi duktami i drogami gruntowymi dotarliśmy nad jezioro Limajno - oczywiście skorzystaliśmy z okazji odświeżenia się:)

Droga Gruntowa Jankowo - Różynka © ktone
Zjazd po kocich łbach © ktone
Magda © ktone
Kondziu przedziera się przez pokrzywy © ktone
Jezioro Limajno © ktone
Generalnie teren coraz bardziej pagórkowaty:) Dojeżdżamy do Cerkiwenika i kierujemy się na Dobre Miasto. Miasteczko zrobiło na nas dobre wrażenie, zjedliśmy bardzo dobrą pizzę na obiad, niestety dopadł nas poważny kryzys i minęło troszkę czasu, zanim ruszyliśmy dalej. Kierowaliśmy się na Jeziorany bardzo ładną, pagórkowatą drogą.
Zjazd w Radostowie © ktone
Po drodze postój i krótka rozmowa z miejscowym bejem:) W Jezioranach pomyliliśmy drogę i musieliśmy zmienić plan dojazdu nad Dadaj. Wjechaliśmy w pola, lasy i zgubliśmy się, okazało się przy okazji, że zgubiłem mapkę :/ Wróciliśmy się do Jezioran i skorzystaliśmy z gps'a w komórce Kondzia. Nad Dadaj dotarliśmy po zmierzchu, zmęczeni i przy odrobinie szczęście znaleźliśmy pole namiotowe, niestety kąpiel i toaleta na dziko;p Podsumowując dzień: upał, bardzo ładne pagórkowate drogi no i Magda zrobiła życiówke:) W nocy padało.