Do Grodziska / Suchy las

Poniedziałek, 15 czerwca 2009 | dodano: 15.06.2009 | Rower:Kross A6 | temp 22.0˚ dst77.04/9.82km w03:10h avg24.33kmh vmax41.00kmh HR /

Zaraz po i tuż przed kolejnym egzaminem, jeździć trzeba:) Kierunek Grodzisk, po drodze podjechałem do kościoła w Żukowie, przejeżdżałem tędy wiele razy i dopiero WP zmotywował mnie, żeby na chwilę się tu zatrzymać. Niestety kościół był zamknięty. Dalej trafiłem na remont drogi. Przejechałem kilkaset metrów po jakimś lepiku (kładli warstwę tego pod asfalt) i później bałem się, że stracę opony, zresztą nawet po powrocie do domu dalej są całe oblepione kamyczkami:/ Do Grodziska po kolejnego WP, niestety nie udało mi się go znaleźć. Na Bałtycką do sklepu, kupiłem linkę i pancerze do tylnej przerzutki. Powrót przez Milanówek i krótki serwis krossa w domu:) (dystans Krossa ~2600)

Kościół w Żukowie © ktone

***
Po dawce nauki i wrzuceniu czegoś na ząb postanowiłem sprawdzić jak działa przerzutka;) Nowa linka i pancerz dosłownie tknęły w nią nowe życie, 13pln, a efekt genialny:) Postanowiłem podjechać do lasu w okolice Suchego Lasu;) spróbować znowu zdobyć kominek i nowy punkt - Punkt Pomiarowy. Szukałem go dobre 20minut jeżdżąc 10kmh z głową w krzakach, ale udało się;) Po zachodnie słońca zrobiło się przyjemnie chłodniej, nabrałem jakby nowych sił, jechało mi się super. Szkoda, że jutro egzamin - zrobiłbym sobie nocny rower do Magdy:)