Praca, z Magdą po Warszawie

Niedziela, 17 maja 2009 | dodano: 17.05.2009 | Rower:Kross A6 | temp 18.0˚ dst98.86/2.00km w04:04h avg24.31kmh vmax45.50kmh HR /

Po tygodniowej nieobecności (kurs w Sanoku) udało się troszkę pokręcić:)
Plan był taki, żeby wyjechać bardzo wcześnie, ale pogoda nie zachęcała i w efekcie wyjazd od pracy opóźnił się. Na szczęście, kiedy wyszedłem z pracy, rozpogadzało się, a jak już byłem na Kabatach u Magdy, było bardzo ładnie:) Zjadłem obiadek i ruszyliśmy Rosoła do SGGW zatankować oligocenke:) Skarpą w dół, do Wilanowa i w stronę Starówki:) Dojechaliśmy do Kępy Potockiej, posiedzieliśmy troszkę i ruszyliśmy coś zjeść (mc przy Rondzie Radosław). Prymasa do Ronda Zesłańców Syb. i oboje w stronę domu. To tak w skrócie:) szkoda, że nie wyrobiłem się z tą pracą szybciej, na pewno pojeździlibyśmy z Magdą więcej. Nie chciało mi się już dokręcać do stówki;) Niestety do piątku nie będzie czasu pojeździć, codziennie zajęcia terenowe (Warka, Kozienice, Kamion, Biała Podlaska..).