Z Magdą na grilla.

Piątek, 1 maja 2009 | dodano: 01.05.2009 | Rower:Kross A6 | temp 20.0˚ dst66.45/46.00km w03:22h avg19.74kmh vmax49.60kmh HR /

Rano pociągiem do Magdy na Kabaty po rower dla niej i na działkę na grilla do Złotokłosu. Jechaliśmy lasami, łąkami, ścieżkami i po piachu, byle maksymalnie zminimalizować podróżowanie po ulicach:) W Złotokłosie mogliśmy się przyjrzeć parowozikowi:) Po solidnej porcji pieczonego jedzonka wróciliśmy na Kabaty, tą samą trasą (Konstancin, Czarnów, Zalesie, Runów). W drodze powrotnej oznaczyliśmy waypointa oraz podjechaliśmy do Powsina po waypointa. Ładna pogoda, bezchmurne niebo, ale znowu chłodny wiatr.

Parowozik © ktone

Kategoria 050-100, Kross A6, Teren, W towarzystwie, WayPointGame

jasiu32 | 22:38 piątek, 1 maja 2009 | linkuj Hej
Niedziela tuż, tuż, a wciąż nie dostałem żadnej wiadomości od Ciebie. Jak będziesz miał jutro czas to przedzwoń do mnie na komórkę, bo na GG nie będzie mnie prawdopodobnie przez cały dzień.
pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa empot