Sisi wymyślił, żeby pojechać

Wtorek, 15 lipca 2008 | dodano: 16.07.2008 | Rower:Wheeler Pro29 | temp ˚ dst194.39/0.00km w08:02h avg24.20kmh vmax0.00kmh HR /

Sisi wymyślił, żeby pojechać do Puław. Nie wierzyłem, że dam rade, ale chciałem spróbować. Wyruszyliśmy ok 8. Ładna pogoda, wiatr w plecy, jechało się super. Na drogach bez przygód. Po drodze oczywiście "szukaliśmy" waypointów, kościół w Złotokłosie.

Poniżej figurka w Drwalewie.

Warka.

Po drodze masa zabawnych nazw miejscowości, poniżej przykład (byliśmy też w Kosowie, Łosiu, Lipie, Brzozie, mijaliśmy Chinów..)

Skwer w Kozienicach, miasto zrobiła na nas wrażenie, bardzo ładne:)

Twierdza w Dęblinie

Piękna trasa Dęblin - Puławy

Kapliczka obok renesansowego kościoła w Gołebiu (robi wrażenie)

Nowy most na obwodnicy Puław (tak tak, jest różowy..)

Dojechaliśmy do Puław i pierwsze co zrobiliśmy, to szukaliśmy jedzenia:) 2 kebaby poprawiły morale:) Miasto zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie, jak się później okazało, zaledwie 45tyś. mieszkańców, a w mieście są ścieżki rowerowe, ładne parki, sporo barów i pubów, jest nawet galeria handlowa, miasto wydaje się bardzo przyjemne. Powrót pociągiem. Plan był taki, żeby dojechać do Ożarowa i dalej jechać rowerami (żeby dokręcić 200), ale (przyznaję się bez bicia, najzwyczajniej nie dałem rady, chciałem tylko położyć się spać) pojechaliśmy do domów pociągiem. Dzięki Sisi za świetną wycieczkę!