Kudowa Zdrój - przepalenie

Niedziela, 28 lipca 2013 | dodano: 19.08.2013 | Rower:Mbike Ultimate Carbon | temp ˚ dst28.36/5.00km w01:45h avg16.21kmh vmax55.70kmh HR 134/178

Nadszedł dzień wyjazdu do Kudowy na MTB Challenge - imprezę roku. Po zeszłorocznej edycji ani przez moment nie zastanawiałem się nad zapisaniem - w zasadzie zrobiliśmy to z Pawłem jako pierwsi:) Świetna trasa, międzynarodowa atmosfera i formuła prawdziwej etapówki.

Do Kudowy jedziemy podobnie jak przed rokiem z Jarkiem i Pawłem. Prognozy pogody są dobre - ma być słonecznie i ciepło. Po nocy w szkole podstawowej od rana planujemy dzień - start prologu dopiero po godz. 15, a więc mamy sporo czasu na rekonesans i przepalenie - wczoraj nie dało rady wsiąść na rower.

Ruszamy ok. 10. Namówiłem chłopaków na Szczeliniec Wielki - w zeszłym roku nie udało się tam pojechać, w drugiej kolejności mamy zwiedzić Kaplicę Czaszek. Do Szczelińca dojeżdżamy, niestety wdrapywać się tam z rowerami to średni pomysł, więc zawracamy... Kaplica Czaszek zaliczona - ciekawe miejsce, warto zwiedzić będąc w okolicy. Czas na obiad, nieodłączny element tej imprezy to dobre jedzenie:)

Niestety zapowiada się małe piekiełko - żar leje się z nieba, dla mnie niedobrze.