Kwiecień, 2009

Ze szkoły

Wtorek, 7 kwietnia 2009 | dodano: 07.04.2009 | Rower:Kross A6 | temp 17.0˚ dst70.78/1.00km w03:03h avg23.21kmh vmax38.30kmh HR /

Na uczelnie pociągiem, po zajęciach powrót do domu przez Piastów - wstąpiłem do Velmara po korbe do Wheelera dla taty. W Pruszkowie takie cudo:

Simson Picolo Duo © ktone

Zanim dojechałem do domu natknąłem się na coś jeszcze - Manitou atakuje chyba rynek pojazdów użytkowych;p
Manitou! © ktone

***

Zjadłem obiad, zabrałem się za projekt i tylko się wkurzyłem. Na rower, żeby odreagować. Nie miałem pomysłu, pojechałem do Grodziska zobaczyć Migamtyt.
Migmatyt © ktone

Poza tym największym, przy Pływalni jest jeszcze kilkanaście eratyków ze Skandynawii m.in. Rapakiwi, Gnejsy i Granity. Naprawdę warto podjechać i obejrzeć te kamulce, za sprawą ludzi z Muzeum Ziemi PAN, stoi tablica, która b. przystępnie opisuje każdy głazik. Wyczytałem, że wszystkie pochodzą ze żwirowni w Maryninie, rzut oka na mapke - podjedziemy tam kiedy indziej, czas do domu. W Grodzisku stoją budki z monitorem, klawiaturą i dostępem do internetu -szok! Po drodze podjechałem jeszcze zobaczyć grodzisko Szwedzkie Góry.
Grodzisko Szwedzki Góry © ktone

Niestety poza górką nic nie zostało..ale w sumie czego się spodziewać;p Można najwyżej bmx-em poskakać, jak ktoś lubi;p Ładna pogoda się zrobiła na wieczór, czyściutkie niebo.

***

Pierwszy tysiąc w tym roku:) Oby pogoda dopisywała w równym stopniu do października:)

Kategoria 050-100, Kross A6, WayPointGame

Praca, ognisko

Niedziela, 5 kwietnia 2009 | dodano: 05.04.2009 | Rower:Kross A6 | temp 20.0˚ dst43.47/5.00km w02:03h avg21.20kmh vmax48.30kmh HR /

Do pracy z wiaterkiem - średnia 32:) z pracy pod wiatr przez Pruszków, momentami wiało mocno. Później na ognisko na niedługo i troszkę kręcenia (średnia w dół;p). Kolejny dzień piękna pogoda:)

Kategoria 000-050, Kross A6

Z Magdą po Warszawie i KPN

Sobota, 4 kwietnia 2009 | dodano: 05.04.2009 | Rower:Kross A6 | temp 20.0˚ dst67.70/24.00km w04:01h avg16.85kmh vmax35.10kmh HR /

Z Magdą pociągiem i metrem na Kabaty po rower dla niej. Nie mieliśmy konkretnego planu, w zasadzie to jechaliśmy przed siebie i myśleliśmy, gdzie by tu pojechać dalej. Najpierw las kabacki, Powsin > Wilanów > Na północ Czerniakowską i ścieżką wzdłuż Wisły koło mostu Świętokrzyskiego, remontowanej WZ, dojechaliśmy do Kępy Potockiej na dłuższy postój. Przez lasek Bielański i Młociński do Maca. Ruszyliśmy w stronę Łomianek. Po drodze wjechaliśmy jakoś w las (niebieski), pojeździliśmy po KPN (m.in czarny Łomianki - Sieraków, AK) i do metra Młociny. Przejeżdżając koło cmentarza Północnego Magda mówi: smutna okolica, jakoś brak tu życia ;p W centrum w pociąg i do domu, tzn pod most do chłopaków na ognisko:) Później jeszcze do Kondzia na chwile. Pogoda super, pierwszy raz w tym roku na krótko, minimalny wiatr, w Warszawie po prostu masa rowerzystów. Magda jechała b. ładnie, 58km ze średnią 19, w tym większość po mieście i w terenie na niespecjalnie sprawnym rowerze.. Podmieniłem sobie siodełko, zabrałem bratu - bez porównania, na taki (kiedyś mówiłem, że jest twarde!) to ja mogę jeździć cały dzień;p średni spadła po jeździe pod most i do Kondzia.

Z Magdą, Kępa Potocka © ktone

Kategoria 050-100, KPN, Kross A6, Teren, W towarzystwie

KPN po szkole

Czwartek, 2 kwietnia 2009 | dodano: 03.04.2009 | Rower:Kross A6 | temp 12.0˚ dst67.27/32.07km w03:17h avg20.49kmh vmax47.70kmh HR /

Piękne pogoda, ciepło, słoneczko, mały wiatr - na uczelnie z rowerem. Po zajęciach w miarę na skróty (krótki postój na drugie śniadanie w parku przy Górczewskiej)

Park przy Górczewskiej © ktone

na Bemowo, Łosiowe Błota
Łosiowe Błota © ktone

i próba zdobycia waypointa Bunkier. Niestety kręciłem się po tym terenie dość długo, jakoś nie miałem ochoty zagłębiać się w bunkry bez latarki samemu.. nie dla mnie :D może z chłopakami kiedyś się uda zdobyć tego WP, bo robi wrażenie.
Bunkry Bemowo © ktone

Później przez Laski - AK - Sieraków (4:08) myślę, że jestem w stanie przejechać poniżej 4min. Przez Sieraków, Zielonym do Cmentarza Palmiry, w Czerwony do WP Na Wartowni. Dalej na skróty do drogi na Palmiry i w stronę WP Wilcza Struga.
Wilcza Struga © ktone

Powrót asfaltem do cmentarza Palmiry, czarnym w stronę Truskawia, po drodze wielka góra do pokonania, od razu powiedziałem, że nie ma szans.. ale udało się ją pokonać:) niestety nie zrobiłem dobrego zdjęcia, ale przy najbliższej okazji naprawię ten błąd. Z Truskawia Żółtym do Zaborowa Leśnego, do Zaborowa przez Bagienka. Do domu wracałem przy zachodzącym słońcu. Dopóki miałem zapas jedzenia jechało mi się super, byłem zadowolony z tempa (mimo blisko 10kg na plecach). Pierwszy raz w życiu jeździłem w SPD i wrażenia b. pozytywne:) obyło się bez gleb;p